неделя, 8 април 2018 г.

За Йога с Любов
(21 юни 2015)

Днес в целия град атмосферата е по-хубава от обикновено.

Вместо тежка и заспала,
както често се случва в неделя,
навсякъде е леко и приповдигнато.

Двама души ми се обадиха
да ме питат как се меси хляб от лимец...

Когато много души медитират едновременно
и работят върху себе си и своето осъзнаване,
това влияе на всички.

Както е днес – Ден на Йогата в цял свят!

Йога е камъчето, което преобърна моята каручка.
Виновникът, заради който спрях месото.
Натрапникът, заради който,
непонятно как и за мен самата,
ставам понякога в шест сутринта,
за да правя любимите си асани.

Йога ми даде вдъхновението и вярата,
че съм родена за нещо по-велико от това
да ям, да спя и да се забавлявам.

Вдъхна ми куража,
че Мога
и че всичко,
за което мечтая,
ще се сбъдне.

Само въпрос на време.
И правилните усилия.







Чистота и ред,
дисциплина и решителност,
сърдечност и въображение...

Всичко това срещнах преди 8 години
и от тогава то стана втората ми природа.


















"След 7 години практика, вече няма да можете да спрете йогата. Тя ще стане част от вас”, каза преди години любимата ми йога майсторка, Ани Павлова (Шрути Гяна) и днес се уверявам във вярността на тези думи.

„И внимавайте – предупреждавам. Когато се занимавате с йога, много от храните, които обичате, няма да можете повече да ядете.”, още си спомням думите й.

Факт. Пържено, бели теста, понякога и junk food – не че някога са ми били особено любими, но днес дори не мога да ги ям. Просто организмът ми вече не може да ги приема.

За сметка на това откривам красотата на живота всеки ден!

Какво по-вкусно от това
да закусиш сочни череши със мекичко сурово кашу?

Какво по-вдъхновяващо
да направиш mind map на целия си живот
и на своите мечти?

Какво по-хубаво да се събудиш с мисълта:
„На кого днес
мога да направя живота
по-щастлив и осъзнат?”

Вярвам, че някой ден животът ще ме отведе и до Индия,
Където ще срещна великите учители...

Но да ви кажа,
дори сега чувствам,
че живея в малък ашрам,
където трудът и чистота са всекидневни,
където грижата към човека
и благото на всички
е на първо място!

Благодаря на всички,
с които споделяме пътя напред!

И специален поздрав към Ия Б

Хубав е живота, нали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар