неделя, 8 април 2018 г.

Постиженията
(20 януари 2016)

Снощи с изненада разбрах, че сега периодът е подходящ за равносметка на цялата изминала година. За да продължим напред стабилно, е добре да си извадим поуките досега. Иначе ще си караме все на повърхността, с едни и същи грешки, с една и съща визия.

От вчера вечерта ми зрее, тази сутрин се роди.

Станах в седем (с не малко зор, его-то ми продължава да е доста мързеливо ;-) ) и след сутрешните упражнения за тялото, си направих горещ чай и се заех с проекта
 "Какво се случи през 2015г.?".














Нарисувах си колелото на живота с неговите осем сфери. След което се заех по всяка една от тях да описвам какво НЕ искам да ми се повтаря оттук занапред (все пак съм с тройка в профила, в грешките е скрита мъдростта ми). След всяко отрицание какво "НЕ", написвах и няколко реда "как ДА".

Когато стигнах до финансовата сфера, на физическо ниво, буквално в червата, усетих как ми олеква, като изписвам своите безумия тази година.

Общо четири плътни бели листа се покриха с думи - заключения, наблюдения, равносметки. Исках да изчистя цялото минало, за да започна на чисто в петък. Или когато свърши ретроградния.

Невероятно е как изскочиха неща - едни мислех за много важни, а се оказаха вторични, други, които съм пренебрегвала, излязоха ВАЖНИ.

Брей!

Какво нещо е осъзнаването.

Завърших с графа "Постижения 2015г." и там изложих всички неща, от които съм доволна и горда (хайде, и малко поощрение да вкараме )

Според мен тази практика ще е полезна на всички хора с Аджна - нали когато изказваме нещата, всъщност ги осъзнаваме. Също и за емоционалните хора - за да си дадат сметка от всичко преживяно.

Е, имаме още два дни и малко до Новата Година (Rave New Year според Хюман Дизайн) .

Идеално време за извличане на бонусите от миналото. За да ни е пълна торбата с жълтици, когато започнем "следващото ниво"

Няма коментари:

Публикуване на коментар