неделя, 15 април 2018 г.

Доктор Стрейндж
(13 ноември 2016)

Преди седмица-две минах покрай този плакат и погледът ми веднага се закова в него.



Е, не, може ли да бълват такива глупости?, казах сама на себе си, - Поредната холивудска банална история, а ла Супермен или нещо подобно.

Когато прочетох и името, „Доктор Стрейндж“, мнението ми съвсем се затвърди.

По неведоми пътища този уикенд ни дойде гост от Лондон. Наред с интензивната програма, която си спретнахме, той много държеше да отидем заедно на 3D кино.

- Гледах уникален филм, искам да ви го споделя!, каза той
- Т.е. ще го гледаш втори път?, попитах аз
- Да!
- Еха! Значи е наистина добър! Кой е той?
- „Мистър Стрейндж“

Тук вече щях да падна. Значи вкусовете ни много се разминават. Но добре, като е тръгнало, нека да бъде!

И така, събота вечер се стягаме за кино.

Запазваме предварително места, грабваме якетата и се изстрелваме към Мола.

Отдавна не бях се гмурвала в „тълпата“ – редене на дълги опашки, отвсякъде летят чаши със студени коли и преливащи кутии с пуканки, трескаво чакане преди прожекцията.

Имаше тръпка, определено! Изключих всички задръжки в главата си и просто оставих тялото си да се наслади на преживяването.

Влязохме в тъмния <огромен> салон и заехме места, които си харесахме. Сложихме 3D очилата и се оставихме на импресията.

След няколко впечатляващи реклами, но по-скоро откъм ефекти, не толкова откъм съдържание, започна и нашия филм.

И тук вече спирам!

Само ще кажа, че първоначалното ми мнение за поредния банален американски екшън със свръхефекти, беше разбито на пух и прах!
(явно имат да си поработят по маркетинговата стратегия, хаха)

Отдавна не съм била толкова впечатлена от филм. Дори си говорихме наскоро с Косьо, че напоследък не правят такива дълбоки филми, както Матрицата например (откъм съдържание и дълбочина).

Е това смело мога да кажа, че е достойно продължение на Матрицата. Надградена версия.

Втрещих се какви истини споделят с масовата публика! Не знаех изобщо, че неща, които са „по-скрити“ като информация, някой смело ги изкарва на показ. Под красива форма при това!

- Ами че, Сев, то всеки си взима от филма това, до което е дорасъл. Някои хора ще го гледат и ще си мислят, че това е фентъзи или приказка.

- Вярно! Абсолютно така е! Кой какво ще разбере от филма си зависи само от нивото, до което е дорасъл. Самата аз сигурно съм хванал 10% от заложеното съдържание! Искам да го гледам пак!!!

Още ме държи, цяло денонощие по-късно!

- Знаеш ли, след години в един такъв филм вече ще е заложен и Дизайна! Ето това ще е следващото ниво!

Не го мислете, ами смело отивайте! Това приключение си заслужава!

Няма коментари:

Публикуване на коментар