неделя, 8 април 2018 г.

Астролог
(2 март 2016)

В понеделник получих откровението на живота си!

От дълго, дълго време исках да отида на астролог. Но не при кой да е – исках да е моят астролог, този, с когото говорим на един език.

Нещата някак се наредиха и в 12:00ч на обяд попаднах в мъничко ателие, в малка сграда, в малка скрита уличка – досущ като при Оракула – ако някой не те заведе, няма как да откриеш това място.

Бях си подготвила лист А4 - от двете страни плътно изписан с въпроси.

- Искаш ли да започнем първо по-общо, пък после да ми зададеш въпросите? - попита ме Ани
- Да! Разбира се! - съгласих се аз.

И приключението започна!

Чувствах се като отворена книга. Най-най-съкровените ми мечти, копнежи и мисли излизаха от нейната уста и добиваха конкретика.

Всяка дума се забиваше като стрела в най-потайните кътчета на душата ми и цялото ми същество кимаше отвътре и повтаряше „Да! Точно така!”.

Чух неща, които от малка съм знаела и усещала, но по една или друга причина те с времето са се покрили с прах и паяжини и съм си мислила „Е, досега щом не ми се е случило, явно няма да е в този живот...”.

Напротив!

Както добре знаем от Хюман Дизайн, до 30г. сме деца, а истинския живот започва едва след 50г.!

Ще повярвате ли, че нямаше нужда да питам всичките въпроси, които си бях подготвила.

Като на магия, Ани ми отговаряше един след друг на тях, без да ги поглеждаме дори.

Толкова неща, за които съм се двоумила, получиха категоричен отговор (имам канала на съмнението, да знаете, всичко се подлага под въпрос в този живот).

Толкова окрилена се почувствах, че мечтите, които имам, са само въпрос на време да станат реалност.

Болките и притесненията, които ме гризат понякога, излязоха като нещо нормално – все пак Сатурновият ми възврат е тази година – едва сега стъпвам с двата крака уверено на сцената на живота.

Излязох от сесията и цялото ми същество вибрираше отвътре.

Хюман Дизайн е неотразимо средство да погледнеш навътре в себе си, в своите дълбини. Но астрологичната сесия е да видиш какво се случва отвън, около теб и какви чудеса те очакват в живота.

И аз, като човек с отворено Джи, усетих такова мощно насърчение относно бъдещето (пътя, посоката) и коя съм аз в цялата тази работа (продължавам да се бъркам, толкова роли, толкова сцени – коя съм аз, коя не съм), че още ме държи, макар да минаха почти 24 часа.

Не проумявам как НЕ е задължително за всеки човек да мине през това. Как кръжат какви ли не щуротии в света, а истинските, качествени неща са скрити и потайни...

Явно не е случайно.
Явно Нео има да се пробуди в Матрицата със свои собствени усилия.

От сърце и от всяка клетка на тялото си препоръчвам Анелия - невероятен оракул!
Който се интересува, ще дам контакти (прави и скайп сесии за хората извън Пловдив).
250% комисионна за мен
(последното е шега ;-) )

0898 666 838 - Анелия

Няма коментари:

Публикуване на коментар